Rozmiar czcionki
  • A-
  • A
  • A+
Kolor witryny
  • R
  • A
  • A
  • A
Przejdź do głównej zawartości
WOM
  • Strona główna
  • Więcej
Polski ‎(pl)‎
English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
Zaloguj się
WOM
Strona główna

Maria Gołąbek

  1. Kursy
  2. Kursy zdalne
  3. nauczyciele-konsultanci
  4. Maria Gołąbek
  • 1 Strona 1
  • 2 Strona 2
  • 3 Strona 3
  • » Następna strona
Deutsch in Bewegung – Mit Spaß und Energie! Niemiecki w ruchu – z przyjemnością i energią. 26.05.-13.06.2025
Maria Gołąbek
Deutsch in Bewegung – Mit Spaß und Energie! Niemiecki w ruchu – z przyjemnością i energią. 26.05.-13.06.2025
Plan B, C, a nawet Z! – Jak ogarnąć lekcję, gdy wszystko się sypie? 05.05.2025 r. godz. 16.00
Maria Gołąbek
Plan B, C, a nawet Z! – Jak ogarnąć lekcję, gdy wszystko się sypie? 05.05.2025 r. godz. 16.00
Zadania domowe z niemieckiego bez marudzenia! Sprawdzone sposoby na motywację uczniów 23.04.2025r. godz. 16.00
Maria Gołąbek
Zadania domowe z niemieckiego bez marudzenia! Sprawdzone sposoby na motywację uczniów 23.04.2025r. godz. 16.00
„Słuchać, słyszeć, rozmawiać – Empatia w edukacji: Budowanie pozytywnych relacji nauczyciel-uczeń” 14.04.2025r. godz. 16.00
Maria Gołąbek
„Słuchać, słyszeć, rozmawiać – Empatia w edukacji: Budowanie pozytywnych relacji nauczyciel-uczeń” 14.04.2025r. godz. 16.00
Ocenianie kształtujące na lekcji języka mniejszości narodowej niemieckiej. 17.03. godz. 16.30
Maria Gołąbek
Ocenianie kształtujące na lekcji języka mniejszości narodowej niemieckiej. 17.03. godz. 16.30
Funkcja oceny w procesie nauczania przedmiotów szkolnych. 03.03. godz. 16.30
Maria Gołąbek
Funkcja oceny w procesie nauczania przedmiotów szkolnych. 03.03. godz. 16.30
Strategie nauczania języka niemieckiego zgodne z podstawą programową. 10.02.2025 r. godz. 16.30
Maria Gołąbek
Strategie nauczania języka niemieckiego zgodne z podstawą programową. 10.02.2025 r. godz. 16.30
Krótka przerwa, długi efekt – śródlekcyjne aktywności po niemiecku. 03.02.2025 r. godz. 16.30
Maria Gołąbek
Krótka przerwa, długi efekt – śródlekcyjne aktywności po niemiecku. 03.02.2025 r. godz. 16.30
Generowanie kart pracy i gier AI na lekcje języka mniejszości narodowej niemieckiej. 27.01.2025r. godz. 16.30
Maria Gołąbek
Generowanie kart pracy i gier AI na lekcje języka mniejszości narodowej niemieckiej. 27.01.2025r. godz. 16.30
Podręcznika nie przerabiam – z niego korzystam! Jak wpleść podręcznik na lekcje języka mniejszości niemieckiej. 20.01.2025r. godz. 16.30
Maria Gołąbek
Podręcznika nie przerabiam – z niego korzystam! Jak wpleść podręcznik na lekcje języka mniejszości niemieckiej. 20.01.2025r. godz. 16.30
Nowoczesne technologie w nauczaniu języka niemieckiego. Wykorzystanie AI. Część 2. 02.12.2024r. godz. 17.00
Maria Gołąbek
Nowoczesne technologie w nauczaniu języka niemieckiego. Wykorzystanie AI. Część 2. 02.12.2024r. godz. 17.00
Nowoczesne technologie w nauczaniu języka niemieckiego. Wykorzystanie AI. Część 1. 13.11.2024r. godz. 17.00
Maria Gołąbek
Nowoczesne technologie w nauczaniu języka niemieckiego. Wykorzystanie AI. Część 1. 13.11.2024r. godz. 17.00
Kreatywne zastosowanie kart do gry na lekcjach języka niemieckiego mniejszości narodowej. 04.11.2024r. godz. 17.30
Maria Gołąbek
Kreatywne zastosowanie kart do gry na lekcjach języka niemieckiego mniejszości narodowej. 04.11.2024r. godz. 17.30
Wykorzystanie kodów QR w nauczaniu języka mniejszości narodowej niemieckiego 21.10
Maria Gołąbek
Wykorzystanie kodów QR w nauczaniu języka mniejszości narodowej niemieckiego 21.10
Budowanie motywacji poprzez feedback: Kluczowe techniki udzielania informacji zwrotnej w nauczaniu języków obcych? 23.10.2024r. godz. 16.30
Maria Gołąbek
Budowanie motywacji poprzez feedback: Kluczowe techniki udzielania informacji zwrotnej w nauczaniu języków obcych? 23.10.2024r. godz. 16.30
Darmowe gadżety do wykorzystania na lekcji języka obcego 25.09
Maria Gołąbek
Darmowe gadżety do wykorzystania na lekcji języka obcego 25.09
(D)oceniania ucznia na języku mniejszości narodowej niemieckim. 27.08.godz. 9.00
Maria Gołąbek
(D)oceniania ucznia na języku mniejszości narodowej niemieckim. 27.08.godz. 9.00
Jak „odkrzesłowić” uczniów na lekcji języka niemieckiego? Część 2.
Maria Gołąbek
Jak „odkrzesłowić” uczniów na lekcji języka niemieckiego? Część 2.
Jak „odkrzesłowić” uczniów na lekcji języka niemieckiego? 22.04
Maria Gołąbek
Jak „odkrzesłowić” uczniów na lekcji języka niemieckiego? 22.04
Al na lekcji języka niemieckiego
Maria Gołąbek
Al na lekcji języka niemieckiego
  • 1 Strona 1
  • 2 Strona 2
  • 3 Strona 3
  • » Następna strona

Skontaktuj się z nami

Obserwuj nas

Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Wspierane przez Moodle

Motyw został opracowany przez

Conecti.me